Polacy o Amazon

Polacy piszą o Amazon.com

To jest coś co nazywam świątecznym duchem! Amazon zapytał jeszcze czy to rozwiązanie mi odpowiada i wyraził nadzieję, że wkrótce znów ‘wpadnę’ do Amazona. Gdy opowiadałem dziś tę historię znajomym pierwszą reakcją było: nie ma szans by coś takiego zdarzyło się w Polsce. No właśnie, czy aby na pewno? Może ktoś ma podobnie miłe przeżycia z zakupami internetowymi w Polsce? - pisze Trystero

Udało się odblokować jedno z kont, na którym były zakupione wcześniej książki, a z drugiego (tam była tylko jedna) udało się zwrócić ten jeden zakup i oddać mi pieniądze. Bardzo mi się to podoba, sprawa rozwiązana, moje książki są wreszcie dostępne, mogę kupować kolejne. Zdecydowanie trzeba korzystać z opcji wsparcia klienta, przynajmniej w Amazon! - pisze Never Assume

W tym tygodniu zamierzam odesłać wadliwy egzemplarz do Amazon. Muszę powiedzieć, że mimo pierwszego rozczarowania produktem sama firma jest nastawiona przyjaźnie do klienta. Przyznaję iż, wymagało to trudu, to bardzo pozytywne oceniam rozpatrzenie wszystkich reklamacji przez Amazon. Otwarcie przyznają, że tym razem nie udało im się spełnić najlepszych standardów obsługi klienta, które stawiają sobie za cel. - pisze Kindlemaniak